Audyt, analiza i strategia.

Więcej i szybciej, a może stabilniej i w bardziej strategiczny sposób? Przygotowane przez nas analizy i strategie sprzedażowe dostosowane są do potrzeb i celów naszych klientów. Skuteczność strategii sprzedażowych zbudowana jest na solidnych podstawach, wśród których najważniejsze to:

  • audyt aktywności sprzedażowych,
  • audyt konkurencji,
  • dywersyfikacja klientów,
  • komunikacja z klientami – podtrzymywanie i aktywne nawiązywanie relacji handlowych,
  • kreowanie programów lojalnościowych,
  • szacowanie rentowności działów, jak również poszczególnych kategorii pracowników,
  • wewnętrzne szkolenia sprzedażowe, zapoznające z technikami i metodami pracy z klientami,
  • wyznaczenie, kontrolowanie i optymalizowanie planów sprzedażowych,
  • zarządzanie wizerunkiem firmy,
  • znalezienie nowych kanałów sprzedaży oraz oszacowanie ich potencjału.

Zapewnij firmie zgodność z wymogami prawnymi

Nie narażaj się na problemy wynikające z łamania przepisów w obszarze ochrony danych osobowych